Návěsný vozík PAv 40

rok výroby: 19??,čert ví..:)

Koupil jsem ho za 200 Kč-chybělo mu kolečko,tažné za motorku,odrazky, výrobní štítek,odklápěcí víko není origo,ale za ty peníze!:o) A teď ho ještě ho zrenovovat..-nechám nachromovat zahrádku,dostane nový černý lak,..-budu ho totiž  tahat za Čezetou 175/450/05- a k černé motorce patří černý vozík

   

Už je skoro hotový!-za 200 Kč jsem si koupil věci k lakování,natáhl zlaté linky-za 50Kč,za stovku jsem nechal nachromovat zahrádku,no a teď kolečko: pneu a duše stály 400Kč + disk je z rudla a přišel mě na 250Kč i s ložisky(www.vdz.cz),schéma na výrobu osky mi nakreslil kamarád z netu,osku mi za padesátikorunu stočil na soustruhu  dědula z vedlejší dědiny:o),takže celkově mě kolo přišlo zhruba na 7 stovek,SPZetku mi namaloval kamarád Tomáš, jo a odrazky jsem si pujčil od babči z ručního vozíku :o)

Origo jsou uvnitř Pava popruhy pro upevnění převážených věcí, použil jsem je z Žigulíka-v kufru má gumové popruhy pro upevnění nařádí a ty se do PAva perfektně hodí! Lemovky okrajů pro utěsnění víka jsem taky použil ze Žigula-ze dveří

    

Tak,HOTOVO!!!-čas letí jako voda a PAv stál už 11 měsíců! bez využití,chybělo tažné.V červnu 2005 jsem  ho konečně sehnal,teda spíš zbastlil společně s mým kamarádem Tomášem.Hurááá a může se vyrazit na první projížďku.První dojmy s PAvem za motorkou nebyly nic moc,nechali jsme totiž zbytečně volné matice křížového mechanismu, s celou motorkou to pak strašně vlnilo,zvláště teda na našich rozmlácených jesenických cestách to se mnou mlelo ze strany na stranu!Tak takhle by to nešlo..,matky jsem pořádně dotáhl a najednou Pavika za mnou skoro necítím.Teda, z hlediska výkonu- za 125/355tkou výkonu trochu chybí,ne dramaticky,ale poznat to je, celkově mi průměrná rychlost klesla o 5km/h.Docela mám problémy s parkováním,protože vjezd do garáže máme prudký a musím se přesně trefit do uzounké uličky vedle auta. Tak teda výletům zdar a s Pavem zvlášť! ;)

     

 

Tady najdeš schéma na výrobu osky a distančních podložek k PAvikovi